Tröttsamt.

Det är så oerhört tröttsamt med människor som bara suger ut energi. Negativa tråkiga människor som sitter fast i sitt sätt att tänka och vara, utan att ens försöka fundera på att hela problemet kanske är de själva och deras attityd. Jag väljer mig, så som jag hela tiden sagt att jag ska. Jag vägrar att låta andra tvinga mig att välja nåt annat än det som får mig att må bra.

Förutom det har det varit en så fantastisk dag idag! Helenan ringde på förmiddagen och sa att hon och Grisen tänkte komma på spontant besök! Becka, Frida och Alex dök också upp! Vi spenderade eftermiddagen med att sitta ute, gå till badet, gosa, bubbla, skratta och ha det allmännt underbart! Imorrn blir det en hel bunt bilder på Grisen, jag orkar inte lägga upp dom nu!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

kommenterar mera Jag gillar att läsa om dina bra dagar! Vi har spenderat dagen i vattnet, Ebba satt på huk med bara näsan och hatten över ytan - som en flodhäst!

Postat av: Nea

Krya på dig! Hör gärna av dig sen när du blir frisk,kan vi åka ner till sjön el bara sola uppe på min altan. Inte meningen höra av mig bara när jag behöver hjälp,det hoppas jag du förstår,jag har försökt ringa,messa o skriva på fb,utan gensvar.Du vet var jag finns om det skulle vara nåt,jag försöker finnas för er,kramiz

2010-06-30 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback