Sockerchock!

Om jag just har ätit ett halvt paket ballerina kladdkaka!? Ja. Om jag kommer få magknip nu!? Ja. Men det finns en enkel förklaring: Jag har hellre magknip nu som jag själv ordnat och kan vara nojjig över, i stället för imorrn när jag ska springa i affärer! Det sägs att det är ett bra knep, så upp till bevis!

Idag har det tvättats sen ca 07, och på eftermiddagen har Mirjam varit här! Vi tittade på bröllopet på tv, fint så! Nu på kvällen kollade jag på middagen! Jag gillade Kungens, Prins Daniels pappas och Prins Daniels tal! Det enda jag tyckte var lite jobbigt var att kommentatorerna upprepade flera gånger att dom åt kalvyterfilé från Stenhammar, jag och Chrissie motionerade ju förbi hagarna där igår och tittade på söta kalvar! Usch så hemskt att äta såna!


Trotts att jag sockerchockat mig så ska jag ta och bädda ner mig nu!




Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Men åh, hur goda är inte dem kakorna på en skala då? Man klämmer lätt i sig ett helt paket om man vill det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback