Så jävla värt!

Jag är ganska seg idag (notera seg, inte bakis)! Men vilken jäkla bra kväll det var igår! Började med parkhäng med tre av dom skönaste vännerna man kan tänka sig! Vi drack vin, sparkade boll, spelade yatzy och kubb! Jag och Chrissie slog killarna i kubb och yatzy, fan vad bra vi är!!! Sen gick vi upp till Drottninggatan där vi (Chrissie) rökte vattenpipa och sen fixade lite smått med detaljer som smink innan vi rörde oss ner till Mozzan för att lyssna på Someway! Dom var sjukt bra igår, vilken energi! Och det var så bra folk ute, riktigt härlig stämmning och riktigt underbar kväll!
Bilder skulle jag kunna lägga ut nån dag när Chrissie har skickat dom! Det finns ett par i min mobil, men jag vet i fan om jag vågar publicera dom faktiskt!

Nu ska jag steka min framsida av kroppen en stund till på mammas balkong, jag har inte gett upp hoppet om en normal bränna, trotts min tok-röda rygg med den snygga rosetten på efter bikinin!


Kommentarer
Postat av: Nea

Visst är det härligt med sol, glöm ej solkrämen! Trodde du skulle komma upp igår? Mirjam vakna med feber idag så blir bara hemma idag. Har du ej pengarpå mobil,kan du alltid maila:-)

kram Nea

2010-06-06 @ 09:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback