I wish!

Jag har bestämt mig för att hålla på med mitt skissande mer ordentligt framöver! Jag har inte hållit på på ett bra tag nu, och tycker att det är på tiden att jag gör det till en daglig vana att öva! Jag har dessutom hittat en massa skojiga saker som jag önskar att jag hade hemma i hyllan! Bland annat dessa tre böcker:



Det är böcker skrivna av Nancy Riegelman,
9Heads: A Guide To Drawing FashionColors for Modern Fashion: Drawing Fashion with Colored Markers, och Face Fashion: A Guide to Drawing the Fasion Face.

Sen är det ju andra saker jag önskar mig också, pennor till exempel! Jag skulle vilja prova på Tria Markers! Sen är det nya skisspennor och block som skulle behöva inhandlas!

Ehm ja, jag kan ju drömma vidare ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback