Vilken härlig dag!

Vilken lång men bra dag det blev idag! Vid tio styrde jag, Petra och mammsen bilen mot Malmköping och marknaden! Vi gick heela långa dagen, träffade lite människor, fikade, och jag fyndade hornet till örat! Vi fynadade även nåt så roligt som "tantpaketet" till världens absolut bästa Älin som har blivit hela 25 år idag! Det lämnade vi på macken när vi åkte hem, man måste ju få present på sin stora dag, även om man jobar! När vi sen kom hem blev det mat och vila en stund! Efter det fixade jag med töjningen, två gånger! Jag gjorde nämligen om det och satte hornet i mitten, mycket snyggare tycker jag det är! Sen styrde jag och Chrissie hennes bil till Malmköping igen, men då för att lyssna på trubadur på campingen! Vi tog även en runda minigolf, shit vad roligt det var! Det är många år sen jag spelade sist! Jag suger ju faktiskt på minigolf, men jag vann! Haha!

Jag har tagit ett par bilder med mobilen som jag säkert lägger upp imorrn!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Jo det gjorde den... Men jag var så trött när jag kom hem så jag glömde av mig lite när jag skrev..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback