Samma sak varenda år!

Varje år ska man fylla år, så är det här i livet! Och varje år är det lika svårt att komma på vad man önskar sig när någon frågar! Jag har i alla fall kommit på några saker, det är:'

Piercing-pengar
Tattuerings-pengar
Presentkort på heminredning (typ Ikea & Hemtex)
Presentkort på kläder (typ H&M som för övrigt får in mycket snyggt till hösten)

Eeh ja, så långt har jag kommit ungefär!
Jag har för övrigt helt otrolig födelsedags ångest, den återkommer också varje år! I år började systeryster fråga redan i April om jag inte skulle ha fest när jag fyller år, så jag har funderat på det där och faktiskt tyckt att det kanske vore kul.. Tills nu, när ångesten satt in på allvar! Jag vill inte gå in på detaljer om varför det blir så varje år, men just nu känns det av olika anledningar överhuvud taget inte kul att fylla år! Men det går nog över, det får bli som det blir! Dom som vill komma får komma, fika blir det, och om man vill får man komma på kvällen och dricka vin (eller vad man vill, haha)!


Nu ska jag slöa på soffan, kanske dagdrömma om saker som är desto bättre och som får mig riktigt glad! Bra idé tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback