Ny vecka att ta tag i!

Jag som ville sova hela förmiddagen idag vaknade runt 08.45! Av ren trotts låg jag kvar i sängen ändå, men 09.15 lessnade jag och gick upp! Jag kan bara inte sova länge!
Så jag tog tag i dagen med en kopp kaffe och musik, har pratat i telefon, smsat, svarat på meddelanden på fb, försökt beställa nytt tv-abbonemang (som inte funkar, dammit, försökte ringa men det blir snordyrt från mobilen), slagit in lite paket till bästa
Älin, och nu har jag hamnat här!
Ska fortsätta dagen med att diska och dammsuga lite, ta ett träningspass, och betala räkningar! Sen ska jag gå upp mot "stan" och kolla hur tyg&tråd har öppet i veckan, för dit ska jag gå i morgon! I morgon kommer systeryster och min lilla äckel-Fis och hälsar på också! Och på Onsdag blir det en heldag med Chrissie! (Och även i morgon och på Onsdag blir det träning, jag tränar numera varje dag! Jag har ett mål, och har hittat ett bra sätt att motivera mig, så det funkar skitbra!)

Dags att fortsätta med dagens bestyr!
Bye bye then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback