Massa massa bilder!

Igår blev det häng vid Orrö som planerat, en massa sol och bad blev det, så blev det yatzy och uno också! Jag blev röööd, det är hur läckert som helst! Man ska verkligen inte strunta i att smörja sig ordentligt, jag borde verkligen bli bättre på att göra det!
För utom det känns det så bra så bra just nu! 

Nåväl, som jag lovat kommer nu ett bildregn! Klicka!

Power Meet:

     

     

     

     

     

Sthlm
(ingen ordning på de bilderna eftersom de är tagna med två olika kameror):

     

     

     

     

 

     

   

   

   

   


Kommentarer
Postat av: emma

åh så många fina o härliga bilder! du är så fin! =)

Postat av: emma

jag har det jätte bra =) inte just nu dock, ryggen har pajat av nån anledning.. men, men jag fortsätter le så gott det går =)

..jag har ett suveränt semestervikariat och flytten har gått jätte bra! =) jag blir arbetslös snart, men försöker att inte oroa mig för mkt, det är liksom som det är och ja, det får gå som det går.



du får komma o hälsa på tycker jag! nu är det ju bara jag, kissen och så totte som bor här! kraaam!

2010-07-16 @ 07:31:09
URL: http://kalltkaffe.blogg.se/
Postat av: MaryCaroline

Men åh, har aldrig varit på Power Meet! Och jag som älskar bilarna!

2010-07-16 @ 23:26:32
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback