Jäkla skit!

Min mage har tydligen bestämt sig för att ge upp igen! Men det måste bli bättre, snart.
Jag har i alla fall spenderat ett par timmar i solen med Petra i eftermiddags! Trodde inte jag fick så mycket färg, men nog syns det att vi suttit ute!
Sen skulle jag möta mamma på stan och gå till systemet, där började dagen gå utför! jag skulle ha corona tills på Fredag och jag har verkligen längtat efter Fredag, fest, fina bilar och corona.. Så fanns det ingen jävla corona och jag är så jäävla besviken! Det fick bli några miller, får se om jag dricker upp dom (eller ens tar dom med mig) det var ju inte alls det jag ville ha!Ju längre kvällen gått så har jag hunnit bli ännu mer irriterad, på magen, på människor, på tomma löften, på i princip allt. Men det löser sig, jag måste bara sluta vara så jävla dum och tro det bästa om folk, uppenbarligen så ändrar sig inte människor, hur mycket dom än lovar.

Nu ska jag se säsongspremiären av Dexter, det kan i alla fall inte bli dåligt!

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Men hörru frågade du vilken dag dom får hem då? dom får ju liksom leveranser varje dag serru....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback