Jag övar!

Nåt som jag är fruktansvärt dålig på är att dricka vatten, men nu har jag bestämt mig för att jag måste bli bättre! Och visst går det framåt, igår fick jag i mig en full 0,5 liters flaska, idag har jag fått i mig en hel flaska och håller på med flaska nummer två! Då har jag dessutom tränat riktigt hårt idag! Men visst är det 2 liter om dagen man ska dricka om man ska vara riktigt duktig va??
Jag övar också på att äta lite men ofta (och äta ganska nyttigt då också) eftersom att jag vet att det är bra för min mage! Just nu känns det som att jag knappt gör nåt annat än att äta, men det är kanske så det är innan man kommer in i rutinerna!
Nåt annat som jag övar på är att inte äta nåt godis eller snacks på vardagar! Jag slutade ju för ett tag sen, men kom på här om dagen att jag köper choklad väldigt ofta igen, så nu är det slut med det!

Jag övar inte på att äta frukost än, det måste jag verkligen göra! Men det är det största och jobbigaste hindret jag har att ta mig över, det kommer ta ett tag!

Ja det är ungefär så läget är hos mig!
Vad har ni för er??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback