Feberfri!

Wohoo kan man ju tycka! Men vi tar och klarar av nästa bekymmer på en gång då: Mensvärk! Lika bra liksom att ta det nu, så är allt bra sen!

Satt just och småskrattade lite för mig själv när jag läste
Älins blogg, där hon skrivit att hon undrar varför folk badar med kläderna på! Det får mig också att fundera på det där direkt! Och Älin måste ju ha rätt, det måste ju vara för att man har dålig hy eller inte vill bränna sig!? Dock brukar jag oftast se större människor bada med till exempel t-shirt på sig, det har jag svårt att förstå mig på! Man ser ju ännu större ut med en blöt trasa som letar sig in i varenda veck på kroppen och slickar sig tight!
Aja, det var lite funderingar det!

Ikväll kanske det blir en kort promenad med kameran för att försöka ta lite fina bilder i kvälls-solen! Vi får se om jag lyckas samla på mig ork!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback