Det vill sig liksom inte!

Mensvärken och magen krånglar som sjutton, det gör mig till en fruktansvärt tråkig människa som bara vill ligga och tycka synd om mig själv! Därför blev det en oerhört lugn helg! Idag var det tvättstugan som gällde, det är nog vad jag får kalla helgens höjdpunkt, men det är ju faktiskt en jäkligt skön känsla som infinner sig i kroppen när det är gjort!

I veckan händer nog väldigt lite om jag fortsätter må som jag gjort idag! Men jag ska försöka dra mig själv ut och träffa lite människor i alla fall, och så ska jag försöka orka motionera ordentligt! Vill, vill, vill att det ska gå bättre att jogga!
Och på Fredag är det ju faktiskt dags för årets tripp till Västerås och Power Meet! Det ska bli riktigt jäkla roligt! Först idag insåg jag att det inte är många dagar kvar, och först idag började jag längta!

Och nu börjar mitt huvud längta efter kudden, så god natt då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback