Äntligen känns det bra!

Efter att ha tagit en snabb promenad med Chrissie ikväll och få vädra min födelsedags-ångest känns det faktiskt riktigt bra för första gången nånsin! Jag tänker gå in i det med en positiv inställning! Jag tänker dessutom ha fest, och det kommer bli toga-party! Jag kommer bjuda typ 10 pers, dom allra bästa och roligaste, dom jag helst vill spendera kvällen med helt enkelt!

För övrigt får ni skratta hur mycket ni vill åt skissen i förra inlägget, den tog typ 1 minut att kladda ner! Men jag vet ,och Chrissie förstog vad jag är ute efter!

Kommentarer
Postat av: Helena

Klipp och klistra med ett lakan haha. Köp resår och bomullsband och lite elastiskt tyg kanske så voala :D köp kantband istället för att sy sömmar :D sy för hand 2 trådar under bröst tyget och dra i så får du drapering ahha. MVG i syslöjd? ALDRIG hahhaha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback