WOW!

Mitt läsarantal fördubblades plötsligt i och med Vincents ankomst till värden! Mycket intressant ämne den där lilla saken! ;) Dom mår i alla fall fortfarande bra, systeryster blir utskriven imorrn! Vincent får dock stanna kvar på neo ett tag till!

Annars har jag haft en ganska lugn fredagkväll! Kollade på Let´s dance hos mamma, sen kom jag hem och kollade Skavlan på svt play! Efter det tänkte jag att jag skulle kolla igenom min samling av nagellack, och hittade mitt favvis längst bak, Midnight passion från H&M! Det är väldigt väldigt mörkrött, typ vinrött, sjuukt snyggt! Så jag blev såklart tvungen att fixa naglarna och sen måla dom! Ska snart måla andra lagret! Det kan man ju också göra mitt i natten om man inte har nåt bättre för sig liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback