Väldigt vuxen vinprovning!

Sex stycken tjejor var vi som hade vinkväll hos Petra! Det började med att Älin höll i vinprovning, vi skulle prova 6 stycken vita viner, och analysera färg, doft, och smak! Det började väldigt vuxet med att Älin stolt förklarade att vi svalde! (Det satte ribban för kvällen skulle man kunna säga, så förstår ni nog ungefär vilken nivå det var på under-bältet-humorn!) Efter det spårade det ganska mycket ur! Dom två första vinerna var vi ganska seriösa med, men när det kom till vin nummer 3 så tyckte vi att det doftade kattpiss, som när man tömmer lådan, andra fina ordval var sur filmjölk och garage! När det var slut på provningen fick vi alla välja små pluppar som Älin hade med sig som man skulle sätta fast på sitt glas! Supersöta små gubbar! När alla hade valt läste Älin på pappret till gubbarna vad vi var, jag valde en liten rosa pluppis, och var var naughty (som vanligt!? :D)! Det var i alla fall en mycket mycket rolig och underhållande kväll, med prat om allt man kan tänka sig, och väldigt väldigt många skratt! När jag tänker på vissa samtalsämnen börjar jag fortfarande skratta för mig själv!
Och det var ju tur att Älin kom på så mycket bra musik som vi lyssnat på tidigare i livet, nu sitter jag hemma och lyssnar på The Sugarcubes, så sjuuukt bra!

Annars är magen och kroppen fortfarande som den är! Men det får väl vara så då!

Idag blir det bilder från mobilen! Inte skitbra kvalité! Det togs bilder med Petras kamera också som hon nog skickar nån gång, då kommer dom nog upp här! Men så länge får dom här duga!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback