Så mycket, men ändå så lite!

Jag tror jag har hamnat i en liten off-period med bloggen igen! Just nu ligger jag ganska lågt med det mesta faktiskt.. Är inne i en sån period när jag funderar en hel del, på mig, på livet, på vart jag är på väg och vill komma, vart jag står idag, och hur jag ska komma vidare.. Funderar på relationer och hur det är med dom, vad som ger mig positiv energi och vad som känns tråkigt.. Jag utvärderar livet nästan skulle man kunna säga, ser på vart jag har varit för att se hur långt jag kommit, och hur mycket längre jag kan komma! Sen fastnar jag kanske ibland, och undrar vem jag egentligen är, och om jag tappat spåret.. Men jag är ändå ganska trygg i mig själv, jag är jag, och trivs bra med det! Men jag kan mer, och framför allt jag vill mer!
Dessutom fungerar magen fortfarande inte så bra! Mycket kramper och ont, är näst intill rädd för att äta just nu! Jag får så ont och mår så dåligt när jag ätit att jag (som har världens värsta kräkfobi) nästan vill stoppa fingrarna i halsen för att slippa den där känslan! Då är det illa! Det leder ju till att kroppen är orolig mest hela tiden och sådär, men jag vägrar att ge upp! Jag ska må bra, det ska gå att klara av det här!

Kommentarer
Postat av: Nea

Hemma i flen igen..

Jadu, man får försöka ta en dag i taget, ej ge löften el lova, utan istället ge mål o delmål, sen belöna sig själv när man tar de stegen.. Man kan om man vill! Kram

2010-01-04 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback