Så försiktig!

Jag försöker vara så snäll jag bara kan mot min värkande mage! Det blev frukost idag igen, väldigt lite, men ändå frukost! Försöker stoppa i mig lite lite i taget, och saker som är bra! Ingen fet mat, inget starkt, inget stekt! Jag drar ner på kaffet och dricker te med ingefära som ska vara bra för magen! Godis vet jag knappt när jag åt sist, chips och ostbågar existerar inte längre i min värld! Igår åt jag en halv moccaruta hos Älin och idag åt jag en muffins hemma, det är det enda som räknas till sötsaker! Det gör ändå ont, men jag måste ju försöka göra nåt!

Idag har jag umgåtts med lillasyster Becka, färgade hennes hår bland annat! På eftermiddagen hämtade jag lillasyster Mirjam på dagis, eftersom det är problem med alla tåg nu så vet inte Nea när hon är hemma om dagarna! Hemskt tråkigt måste det vara! Jag och Mirjam hade i alla fall inte tråkigt, vi bakade muffins och sen ville hon kamma mitt hår! Tur att hon är så lätt att underhålla! :D

Nu sitter jag här med en kopp te! Ska snart förflytta röven till tv´n och kolla på säsongs-starten av made in sweden! Stog ju mellan det och antikrundan, men det får bli antikrundan på svt play sen! :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Enligt Sj ska tåget gå imorgon,så får hoppas det, var nu förseningar hela veckan o inställda tåg, är så trött.. Tack för du ställer upp, hoppas du vet att jag stäler upp när jag kan! Kram

2010-01-14 @ 20:06:52
Postat av: Caroline

Haha, inte bara jag som kollar på Antikrundan eller :P :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback