PMS (typiskt tjej-gnäll-inlägg)!

Jävla mens, och jävla mensvärk! Jag har alltid haft stora problem med extrem mensvärk, men har aldrig haft några större problem med rusande hormoner! Nu har jag bägge delarna! Det är hemskt! Igår höll jag på och fixade på en hemlig grej, och det blev bara fel, och jag förstog inte alls vad felet var! Jag blev så uppgiven och jag grät och grät och grät! HEMSKT! Idag känner jag mig bara uppgiven och nedstämd! Hur fan gör ni, ni som har det såhär varje månad!? Mensvärken kan man ju äta tabletter för, men vad gör man åt alla hormoner!? Jag har aldrig varit med om nåt liknande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha.. Det är tur att vi inte är i samma rum. Då skulle vi nog gråta ikapp. Har samma problem just nu. Kan du hjälpa mig med att få en snyggare bloggdesign? :S

2010-01-24 @ 16:45:06
Postat av: Helena

Hahaha jisses, de låter som jag just nu då. Har så nära till gråt hela tiden just nu. Men de kanske inte är så konstigt. Plus att man blir väldigt känslosam när man börjat amma.

Postat av: Hubert

Jag kan tom sitta och gråta till reklam ibland haha hormoner is the shit!

2010-01-25 @ 21:14:47
Postat av: Caroline

Håller med, jävla hormoner under menstiden alltså. Då vill folk inte vara i närheten. Det är typ bara att stänga in sig nånstans. Inte för att det hjälper en själv, men men...

2010-01-27 @ 16:44:38
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback