Nu räcker det!

Jag orkar inte tänka och fundera hela tiden, jag orkar inte vara less! Nu får det vara nog och jag får ta och rycka upp mig! Man kan inte tänka eller vara irriterad hela tiden, det är bara att köra på det som känns bra!
Idag gick jag upp tidigt och startade dagen med en liten lätt frukost (yogurt och en kopp te, och senare en liten kaffe), som min kropp såklart inte ville ha! Men jag måste tvinga mig att äta, det spelar ingen roll hur dåligt jag mår efter, jag mår ännu sämre av att inte få nån mat i mig! Nu ska det promeneras till gammelmoster en sväng, och efter det ska jag träna lite (hängröven måste bort, hahahaha), sen blir det en lätt soppa till lunch!
Snart är det Lördag, whoaaaaaaaaaaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback