Nagelfix!

Jag fick en finfin idé om att jag skulle fixa naglarna igen! Den här gången blev dom zebra-randiga!!! Först målade jag vitt två gånger för att det skulle bli så täckande som möjligt! Sen målade jag på svarta ränder, och för att få dom så snygga som möjligt använde jag mig inte av pensel utan av tandpetare att måla med! Och så kom jag på att jag inte har nåt överlack, inte bra! Så nu får jag vara extremt försiktig med naglarna tills jag kan köpa överlack att måla med varje dag så det förhoppningsvis håller sig ett tag! Till er som också vill prova: gör det inte, om ni inte har extremt tråkigt, och har två timmar till övers att spendera på att måla naglarna!

Bilden är från mobilen, det förklarar den dåliga kvalitén!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback