Kladd / Jag blir ALDRIG nöjd!

Jag sitter och kladdar och ritar och donar, men det var väldigt längesen jag faktiskt gjorde färdigt en hel teckning som jag faktiskt var helt nöjd med! (Om jag ens nånsin gjort det!?) Jag är bra på att inte vara nöjd med saker jag gör!
Jag bjuder i alla fall på en bild på kladd!





För övrigt gillar jag mitt hår idag, så jag ska visa! Jag har fått världens finaste hårspänne av Chrissie (hon glömde det här, jag har kidnappat det och änvänt dagligen, idag fick jag det ;D)!



(Jag ville inte visa mitt bleka osminkade jag, haha! ;D)
Jag borde för övrigt färga utväxten snart! Jävla blonda skit!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, tänkte på en sak jag läste på en annan blogg. Att när man har färgat håret mörkt och den blonda utväxten kommer fram mer och mer börjar det likna en flint :P :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback