En mycket bra dag!

Planerna blev inte som jag tänkt mig! Magen gav upp rejält hos gammelmoster, så när vi kom därifrån la jag mig lite på mammas soffa, tänkte att jag skulle vila en timme och sen ta lunchen! Men nähädå, jag fick sms av Älin som tyckte att jag skulle komma och dricka kaffe! Så det blev långpromenix med mp3´n i öronen för att få till en bra promenadtakt, det fick bli min träning! Framme hos Älin blev det skitsnack om allt och inget, massa bus med Ebba, kaffe, och kvällsmat, innan jag tog långpromenix hem igen! Såå härligt att bara vara och inte tänka på så mycket alls, och dessutom med bästaste Älin, det kan liksom inte bli fel! :)

Nu ska jag ta mig en lång, varm, skön dusch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback