Duktig så!

Idag har jag haft tvättstugan, och mellan svängarna där nere har jag passat på att städa min lilla lägenhet! Fint så! Efter sista turen ner till tvättstugan bäddade jag sängen och tog sen en lååång dusch! Efter det fastnade jag här, lika uttråkad som vanligt! Blä på att allt känns så tråkigt just nu (okej allt är dumt att säga, men mycket)! Det känns som att det är ganska typiskt Januari? Alla kommer igång med allt vardagsbestyr, så är man tillbaka i den tråkiga vardagen! Jag har visserligen inte så kul särskillt ofta, men ändå! Jag önskar kanske bara att det hände nåt kul, eller att man hade nåt roligt att se fram emot (som man inte måste vänta ända till i sommar för)!
Äh det här blev ju ett muntert jäkla skitinlägg, men ibland måste man ju få skriva såna också!

Kommentarer
Postat av: hannah emelie och chantelle

hej, söt blogg du har!

nu säljer jag billigt löshår på våran blogg, ta en titt vet jag :)

Postat av: emelie

känner du att du vill ha en personlig design men vet inte hur du ska göra?

Eller du har helt enkelt slut på idéer?

Kika in hos mig.

Jag gör designer helt gratis :)

2010-01-06 @ 23:40:40
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback