Barnförbjudet!

Jag kom på en sak, vi diskuterade det där med rökning under vinkvällen i Lördags! Hur det egentligen är ett vanebetéende och att man röker mer, och är mer röksugen på vissa platser.. Och det är verkligen så! Jag spenderade ganska många timmar hos Älin idag, och rökte inte en enda gång, jag var inte ens sugen, inte ens efter kaffet! Men sen under min promenad hem tände jag en cigg.. Jag kanske inte ens var röksugen, men det är ju så jag brukar göra!

Nästa barnförbjudna ämne! Ni har inte missat RFSU´s intimrakningsproduker va? Den superbraiga reklamen "låt inte röda prickar förstöra stämningen"! Jag tänkte att man kan ju prova dom där grejjerna, och köpte rak-gelen och nice n' cool aftershave! Det står att dom är milt parfymerade och doftar kamomill... Men dom luktar skitäckligt!!! Ju mer jag använt det, desto mer har jag funderat på det där, och tycker att det luktar kondomer, och det luktar ju fan inte gott!
(Jag uppmanar inte folk att idka samlag utan kondom dock! Jag uppmanar förresten inte folk att idka samlag över huvud taget, Älin säger att man kan bli gravid då, och hon borde ju veta!)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Men vadå, kondomer luktar ju nyponros :) Eller inte... :) Men tror jag klarar mig utan de där produkterna, det går lika bra med tvål och Helosan :P :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback