Trött men lycklig!

Det blev en del timmar spenderade i Sthlm! Vi har fikat, gosat, pratat skit, fikat mer, gått på promenad, och gosat mer! Konstigt att Vincent liksom finns på riktigt nu, jag har gått och sagt den om honom sen han tittade ut, fram tills nu! Nu är han ju han, och Vincent (men han kommer ju såklart alltid vara min lilla fisungen, skrutten och korven ändå :D)!

Det gick ju snabbt och smidigt hela vägen till Sthlm idag, när tåget väl kom, 1,5 timme för sent! Hem var det dock inte så mycket strul, vi fick stå still och vänta på tåg på vissa ställen men det var ju inte så farligt! Jag återupptäckte min kärlek till fotografi idag när jag pillade på
Helenan och Jonas nya kamera! Jag får se till att ta tag i det där med att skaffa en ordentlig kamera snart tror jag! Jag återupptäckte också hur otroligt skönt och härligt det är att åka tåg ibland (när jag är lugn och huvudet och kroppen sammarbetar)! Jag brukade älska att åka tåg innan "allt" började med paniksångest och det! På hemresan idag var det bara jag, musiken i lurarna och ljus som flög förbi utanför fönstret som existerade, helt underbart!

Det finns inte så mycket mer att säga, ni får klicka på lite bilder från mobilen i stället! Fler bilder kommer när jag och Helenan fixat över bilderna jag tog med deras kamera under dagen!


     

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback