Suck!

Det är faktiskt inge kul, det där med att gillalalala läget! Det finns saker som man helt enkelt inte hinner eller kan göra vid datorn när man sitter hemma hos mamma och kollar.. Jag är så van vid mitt liv, mitt hem, min dator! Sakerna jag gör och människorna jag pratar under långa nätter med! Och nej, jag klagar inte! Det är såhär det ligger till just nu, och jag kan inte göra så mycket annat än att vänja mig vid det! Men det är min blogg och jag skriver vad jag vill!

För övrigt har jag färgat håret idag! Det är... Haha, det är nåt att vänja sig vid! Vid första synen ville jag sjunka genom jorden! Men ju fler gånger jag ser det desto bättre känns det! Där jag hade utväxt förut är det mörklila/mörkcerise-rosa/röd-ish, och i längderna är det mörkbrunt/svart! Det är coolt i alla fall!

Nu har min mp3 spelare laddat sig klart här på mammas dator, så snart ska jag väl röra mig hemmåt! Jag kanske får börja glo på tv igen då eftersom jag inte kan sitta vid datorn! Synd då att jag inte har några bra kanaler (för varför skulle jag teckna dom för, jag som aldrig kollar på tv!?)! :D Äh, tv är tråkigt! Det blir nog musik i öronen och rita! Eller kanske läsa lite vore trevligt! :)

Kommentarer
Postat av: Dala

Du kan inte låta det hindra dig! Jag tittar inte heller på tv längre, men jag tecknade minsann nyligen ett stort kanalpaket!



Jag skojar inte, jag har kollat på det typ sex gånger sen jag fick det för två veckor sen

Postat av: Orben

Det blir bra det här till slut ska du se! :D

Tv är överskattat.

2010-02-18 @ 20:39:10
URL: http://itbrokeitself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback