Sad face!

Idag fick jag en rejäl smäll när jag skulle fixa en sak som egentligen borde vara fixad för länge sen! Satan! Jag hoppas det ordnar sig, jag vet inte riktigt vad jag tar mig till annars! Shit vad det låter allvarligare än vad det egentligen är, men i min värld känns det näst intill som att jordens undergång är nära!

Snart ska jag gå hem till mig och stoppa lurarna i öronen och kanske lyckas somna skapligt ikväll! Har varit ute och promenerat en ganska lång sväng med Chrissie idag, vi tog en runda så vi kom och gick upp för den längsta backen vi kom på, två gånger! No more hängröv, haha! Efter det drack vi te och åt mackor, kollade musikvideos och skrattade! Kom hem och tråkade en stund och pratade med Elin! Vi ville göra nåt, så vi åkte till Hnäs en sväng, och sen fikade vi massa chokladbollar och kollade OS här hos mamma! Jag är segis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback