Planerings-dagen!

Chrissie och jag satt hos mig hela eftermiddagen! Vi sörplade kaffe, kollade bland mina böcker, snackade skit och planerade! Vi har börjat planera hur vi ska lägga upp våran träning, nu behöver vi planera när vi ska börja också, haha! Sen försöker vi planera en superstor och superawsome sommarfest! Vi måste kika över det där lite så det inte krockar med festivaler eller utlandsresor, så alla vi känner verkligen kan komma! Det enda som egentligen blir svårt att planera är vädret! Men det får väl bli som det blir, när det blir! :D Sen fixade jag Chrissies hår och smink mest för skojs skull, när jag var klar var hon mest sugen på krogen och inte bio som hon faktiskt skulle på! Jag är också lite sugen på krogen snart! Eller i alla fall gå ut och bara skaka rumpa hela jäkla kvällen, sjukt nice! Jag och Chrissie lyckas nog planera in det också snart!

Nu sitter jag här hos mamma med en kopp kaffe! Har ätit och så, sen mest slappat på soffan! Blev sådär äckelmätt efter maten, men nu är jag liksom ändå lite sugen på nåt, helst nåt onyttigt såklart! Men samtidigt tänker jag att med tanke på hur ont i magen jag hade efter maten så är det lika bra att skippa onyttiga saker! Lite vindruvor kanske går ner i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback