Nämen se på fan, en till bildblogg!

Jag lägger ut några bilder från kalaset i Fredags! Fler hamnar nog på FB under morgondagen!


Chrissies nya hangout är allas favvis!


Vissa valde att spela ölspel, jag och Chrissie valde att titta på!


Här fixas inbjudningar till Robbans stora fest via FB!


Tänk att den där Torsten är så tuff och ball, haha!


Robban har ett trasigt fönster! (Den olyckan hände dock förra helgen, haha!)


Torsten är ego!


Vi kollade på gamla party-filmer!


Chrissie och jag var inte så bra på att se arga ut...


...men det är inte lätt att vara arg när man dricker Corona med lime och låssas att det är sommar!


Kommentarer
Postat av: Urban

Mmm.. Alla utom en gillar mitt nya hangout. Den personen gillar jag inte mer.



Men annars var det en kanonhelg! :D

Snart maskerad och snart hemflyttning. ;)

Postat av: Dala

istället för att bara fota mitt trasiga fönster, hur vore det om du tog dig i kragen och limmade ihop det? :D

2010-02-17 @ 05:44:33
URL: http://dalajr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback