Min lugna helg!

Blev inte så lugn alls som jag hade tänkt mig, i alla fall om man räknar med att jag hade tänkt mig att ligga i sängen och glo på tv! I stället fick jag plötsligt sms där det stog att jag skulle ta på mig nåt snyggt och gå till Anton och umgås! Och det gjorde jag! Vi var några stycken som satt och snackade massa skit, småkollade på OS, spelade lite spel och hade allmännt trevligt!

Nu har jag hamnat vid mammas dator med en kopp kaffe! Jag tänkte att jag ska ta med mig min usb till mobilen en dag när jag kommer ihåg den, så jag kunde visa lite bilder! Bland annat bild på hur mycket snö det är här! Men
Älin har varit så duktig och visat på sin blogg, så kolla här, ni kan ju passa på att kolla den här oerhört bra filmen hon har lagt upp också!!!

Nu ska jag i alla fall bara ägna mig åt att ta det lugnt resten av dagen! Imorrn kommer Kaptenen hit! Då ska vi mogonfika och om vädret är lika fint som det är idag ska vi ta en rejäl promenad, vi tänkte oss lidarondan! Efter det ska vi prova maskerad-outfits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback