Mäh lägg av!?

Öppnar mailen och har fått reklam-mail! "Sofia, glöm inte vad det är för dag på Söndag!" Allvarligt talat, är det så viktigt? :D På Söndag ska jag förresten hjälpa Mirjam och Nea ha barnkalas!
Jag var uppe hos dom och åt, fikade och firade Mirjams 5års dag igår (hon fyllde i lördags)! Väldigt trevligt hade vi! En liten 5åring kan ha väldigt intressanta frågor, till exempel vart bebisar kommer ifrån, och hur dom kommer in i magen! Haha, Nea fick förklara det, jäkla tur att dom frågorna inte kom när jag var barnvakt! Det räcker med att jag har fått frågan om varför flickor och pojkar inte ser likadana ut när dom blir stora, men varför hon och Linus har likadana tuttar nu!

Nu är det dags för en promenad i snön!

Kommentarer
Postat av: Nea

<Haha, ja barn vill veta allt, roliga de är! Tack själv var trevligt, blir skoj på söndag med, fullt hus kan jag lova!! kram

2010-02-10 @ 13:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback