Love in this club!

Idag har jag en bra dag! Kom iväg från pisshålan ett par timmar, visserligen till en annan pisshåla, men med mycket trevligt sällskap! Shoppade en tunika till mig själv, och shoppade present till Vincent! Jag älskar att shoppa presenter! Det är kul att ge bort saker!
Men inte nog med det, hade beställt lite grejjer från
Nelly som kom hem idag också! Och allt passade bra! Wohoo, nu är jag mindre lessen över att mina gråa stuprör efter 5 års trogen tjänst gått sönder! Nu är alla mina jeans sönder, men vad gör det, det är ju inne, haha! Längtar förresten i alla fall efter våren så man kan ha tights på sig utan att frysa ihjäl!

Nu sitter jag och cammar med systeryster och visar skor som jag ska ta med till Sthlm och ge henne! Igår kväll cammade vi också! Då kollade jag på när Vincent skrek och sen mest låg och såg fundersam ut! Han är väldigt söt den lille fisen! :D Kom på att det är nog tur att jag inte använder cammen så mycket, folk ser ju när jag sitter och rapar och ser allmännt muppig ut, haha! Lyssnar på musik gör jag också, som vanligt! Har totalt snöat in mig på The Baseballs! Låtarna som spelas mest är Umbrella och Love in this club!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback