Jättefint!

Jag har suuupersnygga hårband! Bara så att ni vet! Jag har dessutom inte lila hår längre! Woho vad nöjd jag är! En vacker dag ska Chrissie och jag ta snygga bilder på oss med hennes kamera, då kanske jag låter er se hur jag ser ut!

Innan läggdags igår smsade jag med min systeryster, om tvättande och om kläder! Då kom vi in på hur mycket jag egentligen behöver packa när jag ska åka dit... DEAR LORD! Jag ska vara borta i 4 veckor, och insåg först igår hur mycket packning det kommer bli! Mycket olika kläder, för våren är varm ena dagen och kall andra, så jag måste kunna variera mig mellan jeans och tights, och kanske shorts, sen linnen/t-shirts eller långärmade tröjor eller tjocka tröjor! Jag måste ha med mig 2-3 olika jackor, och minst 3 par skor! Jag lär för övrigt dessutom shoppa i Sthlm! Jag får absolut inte glömma att packa kläder till Vincents dop, eftersom jag inte kommer hem nåt innan det! Och sen är det ju allt annat med, hygien-grejjer, smink, hårgrejjer och accesoarer! När det gäller packning så kan man tro att 4 veckor är en evighet! Men jag hoppas ju lite att det kommer kännas som en evighet, så jag hinner njuta av min borta-tid!

Och nu ska jag njuta av en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback