Jag är SÅ hemsk!

Idag var jag med mamma på bokaffären här i Flen och skulle shoppa lite! Sen när vi stog i kassan så babblade jag på som vanligt, och sa en rolig sak till mamma som är liksom ett internt skämt.. Jag kan inte ens dra hela historian här för jag mår så dåligt! I alla fall, inte förren vi kom ut ur affären och mamma berättade en sak om killen i kassan så började jag må dåligt! Jag undrar om han tog illa vid sig..? Usch jag kan nog aldrig gå dit och handla igen! Jag är sån jävla röv! Jag måste verkligen börja tänka på vad jag säger, eller framför allt tänka på när jag säger saker!!! Men det kommer ju bara ut ur munnen ibland, när jag har nåt i huvudet så säger jag det liksom.. Helt utan att tänka! Jag ska nog hålla käften!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback