Fredagsmys / bildblogg!

Idag har jag promenerat mig bort till Drottninggatan för att fika, snacka skit och spela kort med Elin! Myspysigt så! Idag tänkte jag vara snäll och visa bilder! Några från Elins kamera, och så har jag tagit tag i det där med att få med min usb till mobilen hit till mamma!


Fika-koma!


Sockerchock!?


Elin gillar egentligen inte att vara med på kort!


Inom en månad kommer den där bäbisen komma ut!


Jag innan jag jag gick till Anton i Lördags! (Här var håret lila-ish! Haha)


Såhär mycket snö är det nedanför mammas balkong!


Och såhär mycket snö är det på Elin och Pontus balkong!


Jag undrar vad dom menar med kärleksfull!?


Såhär seg var jag för 10 minuter sen!



Kommentarer
Postat av: Elin O

Åh vad mysigt vi har haft.. Det gör vi om snart

2010-02-26 @ 22:45:17
Postat av: Caroline

Bebismage #1 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback