Everything´s magic!

Mitt upp-period knallar på! Jag ska nog aldrig ner igen! Livet må ha samma gamla vanliga bekymmer, men varför älta över saker som jag ändå inte har någon chans alls att påverka? Nej, det är så härligt att må såhär bra, inget kan få ner mig!

Idag gjorde jag mig i ordning och knallade iväg hem till Elin för att fika och umgås! Sen gick vi till ica och "bantade buskar" (haha), efter det mötte vi upp mammsen och Cina för att gå och köpa garn och gå en sväng till inne på ica! Efter det fikade vi hos Birgit! Sen har eftermiddagen spenderats hos mamma och en del planer har gjorts upp! Snart ska jag gå till mamma igen för att dricka kaffe, glo på antikrundan och efter det made in sweden!

Och snälla snälla SJ, se faaan till att tågen går som dom ska på Måndag!
Det blir fan vinter varje år, ska det vara så jävla svårt att fatta det!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback