En lång Lördag!

Fast just nu känns det mer som söndag!
Gårdagens part-A var väldigt lugnt och trevligt! Vi var alldeles lagom många, och vi hade riktigt kul! Bilder kommer en vacker dag, men dom är på
Kaptenens kamera!
Eftersom jag aldrig dricker tillräckligt mycket för att bli bakis så har jag varit pigg hela dagen! Vaknar dock alltid tidigt när jag varit på fest eller varit ute! Imorse vaknade jag kl 8, pigg som fasen! Gick till mammsen för att dricka kaffe, då visade det sig att hon och Annika skulle åka till Ikea och kika lite! Det ville jag såklart inte missa, så det var bara att hälla i sig kaffe och slänga på sig vettiga kläder och åka iväg! Blev mest att kika runt och ta en fika innan vi begav oss hemmåt igen!
Hamnade hos mamma där jag fixade god mat, och sen bakade kladdkaks-muffins-kärleksmums! Haha!
Nu har jag hamnat hemma, och tänkte mest slöa faktiskt!

Grattis till Robban idag som blir stor, hela 25 år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback