Tjej-grejjer!

Alltså det har hänt lite de senaste dagarna som jag inte skrivit om! I måndags åkte jag och lilla P till Sthlm, där umgicks vi med Helenan och Grisen och gled mest runt! Maaaaassor bilder tog jag!
I veckan har jag nog egentligen gjort ganska lite.. Jag har beställt en kavaj, en tröja och en t-shirt!
Idag har jag och lilla P hängt hemma hos mig, lekt med smink och hår, och med kameran! Det kommer bli mycket lek med kameran under hösten!
Jag tänkte mig att jag ska orka förminska lite bilder från i måndags och från idag och lägga upp här! Vi får se vilken dag jag har lust med det helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Tro det eller ej, men jag saknar er alla två! Kom och titta hur det går för mig på fridhemsvägen om ni har lust i helgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback