SKRYT!

Jag blev inte klar med bilderna idag! Blev för rastlös och upptagen av att lyssna på musik i stället! Närmare bestämt NIFTERS, dom har spelats nästan hela dagen här! Ni har inte glömt dom va? Dom är fortfarande tok-bra!

Den här veckans planer ser ut ungefär såhär: Imorrn ska jag försöka fixa klart med bilder och lägga ut några här, jag ska träna, och mot kvällningen ska jag lura ut Petra på promenad till Brogetorp och Älins lilla hus för att se hur  det går med målandet! På Onsdag ska jag till Brogetorp igen, men då till Nea och äta mat och busa! På Torsdag ska jag vara lite frivillig-arbetare på ett allsångs-event i Eskilstuna! Sen var planerna slut!

Och så kommer vi till skrytet! För jag har varit ganska bra på att klaga på människor ett tag, men idag vill jag passa på att skryta om en av världens absolut bästa människor, som dessutom är en av mina absolut bästa vänner!
Och det är
ÄLIN! Hon jobbar heltid, hon är stålmammornas stålmamma, och hon renoverar hus, men ändå tar hon sig tid att kommentera i bloggen, och skicka söta sms! Hon är en riktig vän som alltid finns, och en sån vän som verkligen lär mig hur jag vill vara mot mina vänner (och hur jag vill vara över huvud taget)!
Så världens blötaste PUSS vill jag skicka till världens bästaste ÄLIN! :)

Kommentarer
Postat av: ÄLIN

Du borstade väl mellan tänderna innan!? Gick det bra för er!? PUSS!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback