Skavsår, igen!

Jag får för övrigt fortfarande inte riktigt till det med knytningen av jogging-skorna! Så nu har jag superstora riktigt onda skavsår igen! Om dom fortsätter att göra såhär ont kan det bli så att jag får hoppa över rundan på Fredag, vilket jag egentligen inte vill, men i värsta fall kan jag ju ge mig ut själv en dag när det känns bättre!
På Fredag kommer ju Korven över en sväng också, och det vill jag verkligen inte missa!

Min klänning är till största delen klar nu, ska bara i axelband! Jag fixade och donade med den idag och hade Petra som sällskap, hon blev rastlös och diskade! :) Vi hann med kaffe, lunch och lite prat om allt och inget också!

Nu ska jag nog lägga mig strax, känner mig ganska seg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback