Lite allt möjligt!

Igår sydde jag och Petra hennes klänning till min fest! Jag är ganska nöjd, tror att Petra är mer nöjd än mig i alla fall, och det var det viktiga! Vi pysslade hela dagen och hade riktigt kul! Igår hade jag ont i huvudet och var riktigt hängig, var lite rädd att det kom från örat, och att jag kanske hade nån början till inflammation i töjningen, men idag är det bättre! Igår kväll när jag rengjorde det gled dessutom hornet in en bit till, utan att jag ens tvingade det eller att det spände!

Imorse vaknade jag 06.30 av att jag hade en fluga runt mig, så jag dödade den och lyckades sen somna om och sov ända till 09! Nöjd!! Idag ska jag ta tag i att sy min klänning! Och på eftermiddagen ska jag gå och fira bästa
Älin! Innan det ska jag dock duscha och fixa mig också, eeh.. Kanske får sy på min klänning imorrn då! =/

För övrigt kan jag meddela att det där med att träna och inte äta godis går åt precis det hållet som jag vill, neråt! Jag satte upp ett ganska högt mål, men nu känns det faktiskt som att jag kommer att klara det, wohoo! Jag har kvar världens bästa tränings-motovation, nu har jag den som bakgrund på mobilen så jag ser den jämnt!

Och utöver det så lyser solen starkt fortfarande, på insidan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback