Jag ser fram emot en lugn helg!

Ikväll kommer Petra hem från Tyskland! Då ska jag rusa över till henne och kika på allt hon shoppat när hon varit borta, och så ska vi boka tååååg!
Den här helgen blir lugn för mig, på Söndag blir det en tripp till Tuna Park och sen till Willys, det är nog det som händer mest!

Petras och min tågbokning är till tåg som ska ta oss till (och från) Sthlm på Måndag! Wohoo, då blir det en dag med shopping, skratt, träffa Helenan och Grisen, gris-pussar, och så ska Petra på intervju på en skola! Så himla spännande! När det gäller shoppingen har jag en ganska klar bild av hur jag vill se ut i höst, har kikat runt lite på nätet, så får vi se vad jag hittar sen! :)

Nu ska jag slöa mig en stund med en kopp kaffe! Senare på eftermiddagen står hårfärgning på schemat (mitt hår ska få precis samma färg som det har nu, haha)!

Hoppas ni har en bra dag!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: MaryCaroline

Sv: Haha, nä förstår det :) Men det var ju en jäkla bra present att få :)



Ja, cirkelträning är typ sit-ups, crunches, armhävningar, olika benövningar och en massa enkla grejer för att man ska bli lite smidigare och starkare. Och så har jag ju lagt till en hantel nu för att avancera lite. Det blir lite trist i längden detta också faktiskt, så man får hitta nya grejer att göra. Funderar på att köpa ett redskap också, men vet inte vad jag ska satsa på. Vad har du för tränings-DVD? :) Jag har hört att Zumba ska vara väldigt roligt och givande, det finns på DVD, men tror det är roligare på gym, men de har ju inte det i sketna Flen.

Postat av: MaryCaroline

Sv: Jaha, den. Då vet jag, den är ganska känd :) 700 spänn för zumba??? Hu så hemskt. Det har man ju inte råd med. Och så visar det sig säkert att man bara använder den en gång, hehe.

2010-08-20 @ 13:47:51
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Postat av: ÄLIN

KUL att ni ska till storstaden! Jag känner mig rätt så isolerad nu när jag jobbar heltid.. Tar tillbaka allt jag någonsin har sagt om att man faktiskt kan hinna umgås med folk efter jobbet, för dagens sysslor är ju fanken inte klara förns typ kl 21 om kvällarna... :S

2010-08-21 @ 09:45:40
URL: http://kattenmusentiotusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback