Ingen träningvärk!

Jag räknade faktiskt med att vakna och kanppt kunna gå upp idag, igår var vi nämligen ute och sprang/joggade! Slottsrundan blev det, de riktigt duktiga tjejerna sprang två varv (7,26 km), medans jag tvingade Petra att springa ett varv med mig, och när man räknat med våran lilla vilse-springning blev det totalt 4.92 km för oss! Min tid var inte världsbäst, drygt 8-9 min per km, men för att vara så jäkla ovan och otränad som jag är så är jag nöjd! Jag sprang i alla fall mer än jag gick, och det är jag riktigt stolt över! Och eftersom jag inte har nån träningsvärk alls idag så är det ju mest flåset jag behöver komma in i och träna upp! Skam den som ger sig, på Fredag blir det elljus-spåret!

Idag måste jag ta tag i att sy klart min klänning! Men först blir det en kopp kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback