Glorious!

Jag tycker fortfarande att absolut ingen i hela världen är värd att bara gå och vara irriterad på.
Nån gång måste man inse att man fått nog, och som jag misstänkte tog mina andra chanser slut. Han sa nåt fint till mig när jag var på sämst humör igår, att vänner ska ge chanser men det ska inte missbrukas. Men det funkar uppenbarligen inte när en del inte ens tycks förstå att deras betéende är fel och elakt.
Jag kan själv relatera till det, jag kunde fått en andra chans från en annan person, men jag tog den inte. Jag tog den inte för jag visste hur fel det skulle blivit, jag visste att jag i slutändan bara skulle göra personen (och mig själv) mer illa, och även om jag inte är perfekt, och även om jag gör fel ibland, så behöver jag inte göra det värre än det måste bli.

Nu släpper jag, för jag vill inte och orkar inte bli förbannad och sur mer! Jag lägger fokus på dom och det som ger mig positiv energi och gör mig lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback