Födelsedagen är över!

Först så tänkte jag mest att jag skulle ösa ur mig skit på vissa människor här idag, men sen kom jag på att de är fan inte värda det! Jag har så många fina och underbara människor omkring mig och det är bättre att koncentrera sig på dom, och lägga kärleken och energin där den verkligen betyder något!

Jag vill tacka alla som gratulerat mig på alla tänkbara vis idag! Och jag vill tacka för alla fina presenter! Min dag har varit helt fantastisk och jag känner mig oerhört glad och tacksam som har så fina människor i min närhet!

Imorrn kommer några kompisar till och dricker kaffe! Och på Lördag blir det mer kalas, men då mest med familjen, och sen fest på kvällen! Det kommer bli såå bra, för jag kommer göra det såå bra!

Jag ska försöka orka lägga ut bilder på presenter och sånt på bloggen imorrn!

Och jag har faktiskt en rosa glasflamigo, HAH, sug på den ni!

Kommentarer
Postat av: Guchie

SV: Svinläckert lack verkligen :D



Ah det är en distanskurs på komvux. Lära ju få upp 150p innan ja fick stöd från CSN.. så ja tentar av den här lite snabbt nu :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback