Bilderna då!

Det har varit fruktansvärt dåligt med uppdateringar här över helgen! Och bilderna som jag sa att jag skulle lägga ut har jag inte heller lagt ut, men de kommer nu!

Jag har lovat att jag ska försöka skriva upp allt jag fick i present, så here it goes! Jag fick tvål, body-lotion, deodorant och plastglas, skraplotter, tygflaggor, skissblock, kolpennor och sudd, blommor, en klädnypa som är en kylskåpsmagnet, en flamingo och superfina nagellack, ljus (som styvbror samuel gjort själv), teckning som Mirjam gjort, presentkort på Hemtex, ett sexpack corona och lime, såpbubblor, och en superbra skitcool rosa kamera (canon ixus 130)! Aah shit, jag hoppas verkligen att jag inte glömt skriva upp nåt nu, då ber jag massa massa gånger om ursäkt! Jag är i alla fall galet nöjd med alla presenter, och jag är ännu mer nöjd med att alla de viktiga i mitt liv har grattat!

Jag har hållit på att dona och testa massa inställningar i min kamera, den är såå kul! Man får fanastiskt skärpa och otroliga detaljer med den! Dom bilderna kanske ni får se en annan dag för dom har jag inte lagt in i datorn än!
Här kommer i alla fall bilderna från helgen!



     

   



     

     

     



   

 



Jag känner mig lycklig just nu! Lycklig och bubblande glad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback