WTF - What the face!?

Så blev jag less och depp och på dåligt humör i alla fall! Och varför det då? Jo för det kom reklam om Kiss på Stadion på Spotify! Och då blev jag depp för att jag för längesen insett att jag inte kommer iväg på Kiss, eller Sonisphere, eller nåt annat heller för den delen!
För det spelar fan ingen roll hur mycket man än planerar, så blir det bara skit av det ändå! Därför att ni lovar jämnt (oavsett om det gäller konserter eller bara en fika på stan) att vi ska göra vad det nu än är, och sen i sista jävla minuten så backar ni ur i alla fall! Ni är så jävla positiva och peppiga hela jävla tiden om allt man vill hitta på, men sen stampar ni på mig till slut i alla fall, fattar ni verkligen inte att man blir lika besviken varenda gång!? Varför gör ni så!? Men sen när ni bestämmer att ni vill göra nåt så passar det så jävla bra att ha mig till hands, det är ju för jävla konstigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback