TE-STO-LIN !

Nu glömmer jag inte vad caféet vi hänger på dagligen heter! TESTOLIN! Helena gjorde en ordlek av det, hahahaha! "Först nåt på T som man dricker (te alltså), och sen hästens barn, eller nej jag menar häst-tjej, eller alltså vad fan honhäst (sto) och sen fin tråd (lin)"! Testolin!
Och så började vi såklart prata om det faktum att Cina säger fölungar, fast det ju faktiskt inte heter så, man kan inte säga fölungar, det är ju som att säga kycklingungar, eller typ valpungar, så la Helena (den skarpaste kniven i lådan till) ja och kattungar!!! Hahahaha, kattungar heter det ju faktiskt!!

Sen har jag (som vanligt i rollen som lekledare) kommit på en ny lek! Detta hände på väg hem från vårt café-häng när vi mötte Jimmy Jansson (hahahahaha)! Leken går ut på att om man ser en musik-kändis så måste man börja sjunga på en låt med den personen först, och då vinner man! Leken skulle kunna utvecklas så att om man ser en skådis så får man sjunga ledmotivet till nån film/tv som den är med i, haha!

Nu ska jag strax ägna mig åt att se True Blood och efter det sova! Blev väckt i morse av att jag hade en Vincent sittande (med sin mammas hjälp) i mitt ansikte, haha, vilken chock! Men han var nybytt och luktade inte äckligt, han ville bara morgonmysa, och det tackar man ju inte nej till med en sån gulleplutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback