Sen jag kom hit!

Bilresan hit igår var riktigt rolig, vi pratade om det mesta, och skrattade en en hel del! Jag skrattade mest åt mig själv när vi mötte Barbados buss på vägen, ÅAAHWOW, kolla barbados!!!! Hahaha! Då kom jag och syster på att vi blev sugna på att ut och partaja till Barbados, det var ju onekligen ett lååångt tag sen hon och jag gjorde det! I går kväll slöade vi mest när vi kommit hit, och jag hade lite Vincent tjänst! Två matningar och en massa gos blev det! Har hunnit med två matningar under dagen idag! Förutom det har vi varit på cafféet där Helena brukar jobba (som jag heeela tiden glömmer bort vad det heter, nåt på t, haha), sen tog vi med oss varsin latte och satte oss i en park och njöt av solen! Härligt så! Senare idag ska vi åka iväg till brio-butiken och så till willys, blir nog spännande! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback