Sagt och gjort!

Och nu får det vara lösen här ett tag!

Idag har jag solat mig på mammas balkong, men bara en väldigt kort stund innan jag insåg att jag började bli röd!!! Sen gick eftermiddagen åt till att packa! Två resväskor, en vanlig väska och en papperskasse senare så är jag så gott som färdig! Sminket ska klämmas ner också, men det kan jag ju inte lägga ner förren imorrn! Sen var det ett par saker till som jag glömt, till exempel minneskortet till fotoramen!!! Måste skriva en lapp och sätta på dörren!
Meningen var att jag skulle slänga mig i sängen med mp3´n i öronen för en stund sen, men så insåg jag att mp3´n behövde laddas, så jag slösurfar väl en stund till då!

Tomorrow.
Tomorrow.
I love you,
tomorrow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback